Solresor erbjuder ny golfkombination

Idag släpper Solresor en tio dagars golfresa med spel på flera välkända golfbanor i Portugal

Resan inleds på den gröna atlantön Madeira. Här erbjuds boende i Lido-området, Funchal, och fyra dagars golfspel på Santo da Serra GC och Palheiro Golf Club. Med inrikesflyg fortsätter resan till Lissabon. Med utgångspunkt från semesterorten Estoril spelas tre golfrundor på de välkända banorna Penha Longa GC, Oitavos GC och Belhoura GC.

- Under denna resa får man möjlighet att spela på flera av Portugals fina golfbanor, som är en upplevelse i sig. Samtidigt ges tid för att se sig om på både Madeira och i charmiga Lissabon och dess omgivningar, säger Pauline Berndtsson, Informationschef på Solresor.

Fakta:
Avresa från Arlanda 12 november 2013 till Madeira. Hemresa 22 november från Lissabon.Boende i delat dubbelrum på Hotel Enotel Lido Resort & Spa *****, Madeira och Hotel Londres ***, Estoril.

Sju dagars greenfee på nämnda golfbanor med transfer mellan hotell och golfbanor inkluderat.Inrikesflyg Madeira-Lissabon.Pris från 14 995:- per person.