Solresor satsar på golf och humor i skön förening

För den som vill förlänga golfsäsongen och lätta upp novembermörkret erbjuder Solresor en resa i humorns tecken. Under en vecka följer den kände stand up-komikern Hasse Brontén med på en resa med Solresor till Fuerteventura.

Antalet platser är begränsat och förutom comedykväll med Hasse Brontén utlovas glada skratt vid after golf-ölen, fem dagars greenfee och boende på bra hotell med halvpension i Caleta de Fuste, Fuerteventura.

- Detta är ett utmärkt tillfälle att bättra på golfsvingen och ha riktigt roligt under en vecka i november, säger Pauline Berndtsson, Informationschef på Solresor.

Fakta:
Avresor från Arlanda och Malmö Airport 4 november.
Boende i delat dubbelrum på Hotel Elba Carlota ****.
Fem dagars greenfee på Fuerteventura GC och Salinas GC.
Transfer och mat på flyget ingår.

Hasse Brontén:
Känd från programmen Raw, Parlamentet och Comedy Fight Club.
Korades 2005 till årets nykomling.
Är i höst aktuell med Ladies night.

• charter
  • charterresor