Maria Santos Vogt, Choi Ping Woo och Michaela Liebhardt

Kvinnorna i Sommarnöjens nya storsatsning.

Efterfrågan på Sommarnöjens vackra och nyckelfärdiga fritidshus och Attefallshus har ökat betydligt under 2017. För att möta behoven expanderar Sommarnöjen både sin kollektion och personalstyrka. Som en del av satsningen tillträder Choi Ping Woo som VD samtidigt som Maria Santos Vogt anställs som marknadschef och Michaela Liebhardt som kundansvarig.

Choi Ping Woo har under 15 års tid drivit en av Sveriges största illustratörsagenturer Woo Agentur. Efter ett och ett halvt år som projektledare på Sommarnöjen har Choi Ping befordrats till VD:

– Sommarnöjen är inne på en fantastisk resa. Min tid på företaget har varit otroligt spännande och vi har många visioner om hur vår unika produkt ska utvecklas, säger Choi Ping.

Maria Santos Vogt kommer närmast från mediebyrån MediaCom och The&Partnership där hon fungerat som kundansvarig projektledare. Marias erfarenhet av marknadsföring omfattar såväl premiumprodukter som snabba konsumentvaror.

– Jag kunde inte motstå att byta bana och ta mig an en gedigen produkt som jag verkligen brinner för och är stolt över. Nu ska vi berätta för Sverige om våra vackra hus i naturliga material, berättar Maria.

Michaela Liebhardt har lång erfarenhet av försäljning från bilbranschen och har en filosofi när hon möter människor som stämmer väl med Sommarnöjens.

– För mig handlar försäljning om att vara konkret, ge ärliga råd och skapa långsiktiga relationer med kunderna. Precis så upplever jag att Sommarnöjen arbetar, förklarar Michaela.

Genom dessa förstärkningar kommer företagets grundare Tomas Riesenberg Tjajkovski kunna ägna mer tid för det han brinner för allra mest – att utveckla Sommarnöjens framtida kollektioner tillsammans med arkitekter och inredare. Under 2018 kommer sortimentet, som levereras som kompletta moduler, att växa med flera nyheter så att Sommarnöjen blir det självklara valet för alla som söker ett vackert fritidshus. Arkitekturen är samtida och valfriheten stor.

Sommarnöjen grundades 2008 med inriktning på platsbyggda arkitektritade sommarhus med totalentreprenad. 2014 startade utvecklingen och produktion av smarta fritidshus baserade på nyckelfärdiga moduler, utan att kompromissa på arkitekturen eller designen. Idag levereras Sommarnöjens hus över hela Sverige.

Kategorier

Sommarnöjen uppför vackra sommarhus för stadsbor som tycker om livet på landet. Med en enda kontakt, fast pris och garanti.

Hos oss finner du en enkel väg till bästa arkitekterna, bygglovsjuristerna, hantverkarna och inredarna. Vi arbetar med storstadsbor som har höga förväntningar på service och leverans, även under tidspress. Det är kanske därför som vi själva längtar till landet ibland.

Sommarnöjen. Dina drömmars lantställe. www.sommarnojen.se

Emelie Lundin

Presskontakt Marknadschef 0739781080

Dina drömmars lantställe

Sommarhus är vår passion. Vi skapar hus med enkla och vilsamma former som åldras med värdighet. Vi inreder med naturmaterial som ger en intim känsla. Och bygger i en kvalitet som klarar allt från rasande vinterstormar till springande sommargäster. År efter år.

Vår längtan till landet för oss ofta lite längre bort, ut till kuster och skärgårdar. Ofta driver vi hela projekt från skiss och bygglov till nyckelfärdigt hus. Vi syr ihop brygga, brunn och avlopp med vinkyl och veranda.

Vår kollektion av hus innehåller tidlösa sommarnöjen med plats för den stora familjen. Kompletta andrahus för släkt och vänner. Skräddarsydda bastuhus, gästhus och privatkontor. Och bygglovsfria friggebodar av högsta klass.

Alla våra hus formas efter byggplatsens topografi, väderstreck och utsikt samt din familjs speciella önskemål. Vi tar också fram helt individuella arkitektritade hus – men på ett nytt sätt där du får ett samlat grepp om form och funktion, ekonomi och genomförande.

Ett hus från Sommarnöjen är en investering som ökar värdet på ditt lantställe. Ett värde som varar till nästa generation.

Sommarnöjen
Sankt Eriksgatan 112