Gör löprundan ännu snabbare med Sony EXTRA BASS™ Sports Bluetooth® In-ear-hörlurar

• Tre nya sporthörlurar med EXTRA BASS™
  • Trådlös Bluetooth så att du slipper trassla in dig i sladdar

Nu finns Sonys tre nya trådlösa sporthörlurar tillgängliga för att ge dig en peppande upplevelse när du tränar. Oavsett om du är på gymmet eller ute i löpspåret levererar hörlurarna med hjälp av Sonys EXTRA BASS™ djupt och kraftfullt basljud. Samtliga modeller är trådlösa och ett perfekt redskap när du ska ta dig an dina träningsrelaterade nyårslöften.

MDR-XB80BS

Tack vare sin tåliga design håller MDR-XB80BS i regn och kan tvättas efter användning. Hörlurarna är IPX5-klassade och klarar tuffa träningspass som spinning eller vattenaktiviteter som rodd. Med Bluetooth® samt LDAC kan du lyssna till ljud av högsta kvalitet utan kablar som begränsar dina rörelser. Ergonomiska öron byglar och kabeljusteraren håller hörlurarna på plats även när du tränar som hårdast. Batteriet håller i upp till sju timmar. Vikten är endast 27 gram.

MDR-XB50BS

MDR-XB50BS är robusta och tåliga i konstruktionen. Hörlurarna är stänktåliga samt IPX4-klassade och klarar av löprundor i regn samt svettiga styrketräningspass. Ergonomiska stödbågar håller hörlurarna på plats när du tränar. Tack vare Bluetooth®-anslutningen kan du lyssna i upp till 8,5 timmar utan sladdar som är i vägen. De två knapparna på hörlurarna gör det enkelt att besvara samtal vid behov.

MDR-XB70BT

MDR-XB70BT har en batteritid på hela nio timmar. Trådlös Bluetooth med hjälp av NFC gör anslutningen till en smartphone enkel. Tack vare den inbyggda mikrofonen och HD Voice-supporten kan du ta samtal handsfree.

Hörlurarna har en flexibel bakom-nacken-design som gör de, enkla att ta med. Samtal och musikuppspelning styrs lätt med praktiska knappar utan att du behöver röra din smartphone.

MDR-XB80BS kostar 1 500 kr och finns i färgerna blått, svart och rött.

MDR-XB50BS kostar 800 kr och finns i färgerna blått, svart och rött.

MDR-XB70BT kostar 950 kr och finns i färgerna blått, svart och rött.

Sony är en världsledande producent inom ljud, video, spel, kommunikations- och informationsteknologiska produkter för både konsument och professionella marknader. Med sin musik-, bild-, datorunderhållning- och online-verksamhet har Sony en unik position som det ledande elektronik- och underhållningsföretaget i världen. Sony hade en omsättning på cirka 72 miljoner dollar för räkenskapsåret som slutade den 31 mars 2016. För mer information, vänligen besök http://www.sony.net