Håll dig uppkopplad med nya Xperia L4 – Finns nu tillgänglig i butik och online

• Elegant 6.2-tumsskärm i formatet 21:9 för ökad produktivitet, enklare multitasking och underhållning i vidvinkelsformat
  • Första telefonen i L-serien som har en trippelkamera med bokeh-effekter för kreativt skapande
  • Håll dig uppkopplad med 3580 mAh batteriet som har stöd för snabbladdning

Sonys nya instegsmobil Xperia L4 finns nu tillgänglig i butik. Modellen är det senaste tillskottet till Sonys L-serie och har ett sofistikerat utseende samt en elegant design som gör att telefonen ligger bra i handen.

6.2-tumsskärmen med formatet 21:9 känns igen från Sonys premiummodeller och ger dig en generös skärmyta där du kan se mer och scrolla mindre.

Med flerfönsteralternativet kan du använda två appar samtidigt och funktionen Side Sense gör att du enkelt kan skifta mellan dina favoritappar. Det stora batteriet på 3580 mAh håller dig uppkopplad även under långa dagar.

Bli kreativ och utveckla dina fotokunskaper med en tredubbel kamera som har en huvudkamera på 13MP, en 5MP ultravidvinkelkamera och en 2MP djupkamera för en vacker bokeh-effekt. Xperia L4 är den första modellen i Sonys L-serie som har en tredubbel kamera, vilket gör att du kan ta högkvalitativa foton i både vidvinkel och ultravidvinkel. Telefonens format ger dig dessutom möjligheten att fotografera och filma i det dramatiska 21:9-bildförhållandet.

Xperia L4 finns nu tillgänglig i färgerna svart eller blå till ett rekommenderat pris på 2290 SEK.

Fullständig information finns på Sony webbsida.

Sony Corporation är ett kreativt underhållningsföretag på en solid grund av teknik. Från spel och nätverkstjänster till musik, bild, elektronik, halvledare och finansiella tjänster fyller Sony världen med känslor genom kreativitet och teknik. För mer information, besök http://www.sony.net/