​Pris och tillgänglighet nu klart för Sonys tv BRAVIA OLED AF8

Från slutet av april 2018 kommer Sony BRAVIA 4K HDR OLED AF8 att finnas tillgänglig i butik. Den nya tv:n BRAVIA OLED AF8 har en 4K-upplösning vilket innebär att den har över åtta miljoner självupplysta pixlar, som ger intensiva detaljer, djup svärta och utmärkt bildkvalitet. Utöver detta har AF8 också en teknik kallad ”Acoustic Surface” som gör att ljud skapas och sprids ifrån hela skärmen. Tv:ns processor 4K HDR X1 Extreme kommer att ta tv-tittandet till en ny nivå genom att skapa exceptionella färgåtergivningar, kontraster och klarhet i bilden. Med en avancerad röststyrning och Android TV får BRAVIA 4K HDR OLED AF8 TV en enkel åtkomst till filmer, tv-program, tusentals appar och den kan även användas för spel och gaming.

Pris och tillgänglighet
KD55AF8BAEP kommer att finnas tillgänglig i slutet av april 2018 till ett cirkapris på 28.000 kr
KD65AF8BAEP kommer att finnas tillgänglig i slutet av april 2018 till ett cirkapris på 38.000 kr

För mer information besök https://www.sony.se/electronics/tv-apparater/af8-series