​Sony lanserar de helt trådlösa hörlurarna WF-XB700

Sony lanserar nu de helt trådlösa hörlurarna WF-XB700 EXTRA BASS. Med Sonys EXTRA BASS-teknik ger WF-XB700 mer exakt och kraftfullt ljud som lyfter varje låt till en ny nivå och ger en fantastisk lyssnarupplevelse.

WF-XB700 har en ergonomisk trepunktsstruktur som gör att de sitter bekvämt och säkert i örat. Bluetooth-anslutningen gör hörlurarna enkla att använda helt utan sladdar.

Tack vare det smidiga laddningsfodralet kan hörlurarna användas i upp till 18 timmar1 och 10 minuters snabbladdning ger dig direkt 60 minuters musikuppspelning. WF-XB700 är dessutom IPX4-klassificerade för vattenresistens2, vilket innebär skydd mot stänk och svett så att du kan fortsätta lyssna på musik i regnet eller på gymmet.

Pris och tillgänglighet:

WF-XB700 kommer att finnas tillgängliga i maj till ett rekommenderat pris på 1600 SEK.

För mer information, se här.

1En gångs laddning i fodralet krävs. 9 timmar (öronsnäckor) + 9 timmar (laddningsfodral), totalt 18 timmar vid användning av Bluetooth.

2Fodralet är inte vattenresistent.

• extrabass
  • hörlurar

Sony Corporation är ett kreativt underhållningsföretag på en solid grund av teknik. Från spel och nätverkstjänster till musik, bild, elektronik, halvledare och finansiella tjänster fyller Sony världen med känslor genom kreativitet och teknik. För mer information, besök http://www.sony.net/