aiFi på IFA i Berlin, 4-9 september 2015

Den 4-9 september finns aiFi® med som utställare på IFA-mässan i Berlin, en av världens största mässor inom hemelektronik.

Mässans tre första dagar är öppen för alla, de återstående tre dagarna riktar sig mot företag. aiFi® ställer ut i TecWatch-området där man finner morgondagens teknologi och produkter.

“Vi är på väg att lansera aiFi® på marknaden nu och det ska bli kul och intressant att möta våra slutkonsumenter under de dagar som mässan är öppen för allmänheten. På det sättet får vi direkt respons från våra kommande användare. Att dessa dagar sedan följs av möten med de som vill vara en del av vår distribution är en väldigt bra kombination - då kan vi återkoppla användarnas diskussioner direkt till dem som vill sälja våra högtalare. Sedan ska man inte glömma att vi alla är konsumenter oavsett om vi är på mässan som privatperson eller i tjänsten, så alla är egentligen potentiella användare”, säger Lynn Dreierbakken, kommunikationsansvarig för aiFi®.

Välkommen att besöka aiFi® och lyssna på de unika stapelbara högtalarna i monter 14.9 i TecWatch, Hall 11.1. (www.ifa-berlin.com)

• Musik

• Värmland

Bakom varumärket aiFi finns Sound Dimension, ett värmlandsbaserat företag med mångårig erfarenhet av att arbeta med och utveckla avancerade ljudprodukter för den globala marknaden. Under det nya, egna varumärket aiFi introduceras det första portabla intelligenta högtalarsystemet, där det magnifika ljudet från en liten högtalare bara blir bättre och bättre ju fler enheter som ”stackas” samman - Smart Stackable Sound.

Läs mer på www.aifi.se

Oskar Nyström

Presskontakt Creative Manager Kommunikation och PR +46 54-18 39 10

Lynn Dreierbakken