​aiFi till IFA-mässan i Berlin den 2-7 september

(In english below)

Minns du aiFi Stackable Speakers?
De revolutionerande högtalarna från aiFi är lanserade på marknaden och får en feedback som vi bara kunde hoppas på. Människor i alla åldrar älskar den fantastiska ljudkvaliteten, den snygga designen och det modulära stapelbara konceptet hos aiFi Stackable Speakers.

Vi hade känslan av att vi skapade något speciellt och när vi nu har lanserat aiFi i Skandinavien så har mottagandet överträffat våra förväntningar. aiFi är ”ready to rock” och tjusa världen.

Nästa vecka finns aiFi på IFA-mässan i Berlin, kom förbi för att stacka och för att uppleva aiFi Stackable Speakers. Montern finns i TechWatch-området i Hall 11.1, Booth 8.67.

Det går också bra att boka tid för ett möte, kontakta Lynn Dreierbakken, lynn@aifi.se.

Vi ser fram emot att höra ifrån dig.

Do you remember aiFi®, the stackable speakers from Sweden?
The (r)evolutionary aiFi speakers are now available for sale. Word of mouth already confirms what we quietly hoped: people of all ages love the phenomenal studio-quality sound, the sleek design and the modular sound-stacking concept.

Look, we had a feeling we’d created something special. But when we recently launched in Scandinavia the results where overwhelming and blew away our initial expectations. Now aiFi is ready to rock and enchant the rest of the world.

We want you to be part of the next step of our journey. Step by our booth and experience the sound of stacking, if you want to make an appointment please contact Lynn Dreierbakken, lynn@aifi.se. You'll find us in the TechWatch Hall 11.1, Booth 8.67.

We look forward to hearing from you soon.