Dead Express - Brain Damage - Ute nu

Pressmeddelande   •   Sep 27, 2019 08:59 CEST

Foto: Gunta Podina

The Hellacopters i en frontalkrock med Gluecifer… Välkomna Dead Express!

Nyköpingsprofilerna Dead Express har jobbat hårt och enbart förlitat sig på sig själva sedan starten 2014. Målet att köpa dyra instrument och bara kul på vägen visade sig snabbt leda till flera spelningar och ett festivalgig på Peace & Love. Punkattityden och DIY-andan sitter fortfarande i men denna gång ska det lossna på riktigt. Med ”Brain Damage” vill Dead Express ta sin välförtjänta plats på den svenska rockscenen.

Tredje gången gillt!

- Rocken är långt ifrån död, utbrister David Andersson

Dead Express - Brain Damage - lyssna här

Ikväll ställer sig Dead Express Bar Brooklyns scen för att fira releasen av sitt nya album och för er som inte kan få nog av bandet gör dom samma sak på Propellerteatern i Nyköping på lördag kväll!

För ytterligare info, kontakta: carl.vonschewen@soundpollution.se

Kommentarer (0)

Kommentera