Pressinbjudan! Premiär SpaghettiOpera originale!

Pressinbjudan SpaghettiOperan Regina 15 år!

Välkommen på premiär av

SpaghettiOpera Originale den 22 sept kl 19.00.

Femton år, 50 produktioner, 3000 föreställningar och 30 ton spagetti – nu börjar det nytänkande lilla operahuset SpaghettiOperan Regina sin jubileums- och finalsäsong. Den 22 september har föreställningen SpaghettiOperan Originale premiär där vi bl a får möta Läderlappen, Madam Butterfly, Carmen, Don Juan och Figaro, valda med omsorg ur 15 års högkvalitativa produktioner. Detta är den första av de tre finalproduktionerna under 15-årsjubilumsåret. Den 31 mars 2012 ger SpaghettiOperan sin sista föreställning.

Hans Ramberg & Charlotta Huldt-Ramberg

SpaghettiOperan Regina
Drottninggatan 71 A
Torsdagen den 22 september
Klockan 19.00
3-rätters middag ingår.

OSA! Pressanmälan till ewa@menu.se så snart som möjligt, senast den 16 sept.

För mer information se www.spaghettioperan.se eller kontakta gärna:

Presskontakt Ewa Wigenheim-Westman MENU kommunikation AB, 070-523 89 33 ewa@menu.se

• premiär
  • scen
  • teater
  • föreställning
  • musik
  • kultur
  • musikunderhållning
  • nöje
  • stockholmsnöje
  • opera
  • spaghettiopera
  • spaghettioperan regina
  • charlotta huldt-ramberg

• Stockholm

Detta är SpaghettiOperan: SpaghettiOpera är ett unikt koncept som inkluderar operaföreställning och trerätters middag samtidigt. Salongen är en restaurang där publiken äter under föreställningen och ingår i scenografin som rekvisita och statister. Ett unikt sätt att få närkontakt med operasång i dess bästa form. Det speciella med spagettioperan är att den lockar både van och ovan operapublik. Vad Hans och Charlotta vet, är föreställningsformen unik och finns bara här i hela världen. I biljettpriset ingår föreställning, 3-rättersmeny samt bordsvatten och kaffe. Dryck tillkommer.