Robin Stjernberg spelar på Sparbanken 1826

På lördag den 25 augusti, kl 13-15, besöker Hässleholms egen idol Robin Stjernberg Sparbanken 1826 i Hässleholm. Senare på eftermiddagen samma dag kommer 100 lyckliga vinnare att få vara med om ett exklusivt möte med idolen i bankens cafeteria.

Hässleholms egen idol Robin Stjernberg besöker på lördag den 25/8 Sparbanken 1826 i Hässleholm. Mellan kl 13-15 skriver Robin autografer på Banktorget och träffar senare några lyckliga vinnare i bankens cafeteria.

Under sommaren har bankens kunder kunnat lämna in en lottsedel för att vinna ett exklusivt möte med idolen. Igår presenteras de lyckliga vinnarna på bankens webbplats, sparbanken1826.se.

- Vi kallar det för Meet and Greet. Vid två tillfällen under eftermiddagen den 25:e kommer totalt 100 kunder att få vara med om ett exklusivt möte med Robin. Då bjuder banken på fika, Robin kommer att spela några låtar och har man riktig tur kanske man även får tillfälle att prata med honom, berättar Ingrid Appelqvist, Sponsoransvarig i Sparbanken 1826.

Anneli Engman, Privat Hässleholm, 0451-430 74
Katarina Prenell, Privat Hässleholm, 0451-430 70
Ingrid Appelqvist, Sponsoransvarig, 044-13 83 12 eller 0768-13 83 12

Foto: Mikael Eriksson

Om Sparbanken 1826
Sparbanken 1826 har en affärsvolym på 55 miljarder och drygt 300 anställda, telefonbank och 20 kontor i Skåne och Blekinge. Banken är Sveriges äldsta sparbank och den största sparbanken inom Sparbankernas Riksförbund. Verksamheten utgår från det personliga mötet och en helhetssyn för att utveckla och trygga kundernas ekonomi.