Nathalie Green samlar trupperna

Nathalie Green samlar trupperna

Nathalie Green bygger en hållbar framtid genom att hjälpa företag och individer att placera sina pengar hållbart. Hon älskar SciFi och har tänkt mycket på kopplingen mellan hållbarhet och de filmer och böcker hon gillar.

Prinsessan Leia i Star Wars föddes mer eller mindre till rebelledare och nyckelperson i kampen mot Imperiet, de mörka krafter som ville ta över galaxen. Nathalie är en tvättäkta SciFi-nörd och trodde inte att det skulle finnas så många paralleller mellan SciFi-världen och hennes engagemang för hållbarhet. Men de är fler än man kan tro. Nathalie Green är chef för Erbjudandeutveckling på SPP, en roll som innebär att hon bland annat är ansvarig för att paketera och utveckla nya sparerbjudanden till olika kunder. Men det är bara på pappret. Egentligen betyder det att hon försöker dra sitt strå till stacken för att rädda världen – precis som Leia.

Läs hela artkeln på sapir.se