Nu finns Noble House fina höstkollektion ute i butik.

Noble House höstkollektion i butik

Till hösten har vi inspirerats av sotiga toner och en gråskala som ger en svärta i mönstren. Övriga kulörer i kollektionen går i djupa toner av grönt, guld och ett inslag av dovt rosa. Gröna färger dominerar kollektionen, i allt från höstens skogsgröna toner till ljusa krispiga. Vi har skapat en varm känsla i mjuka taktila kvaliteter som sammet, korallfleece och pälsimitation. Underbar sammet som har ett vackert fall är höstens nyhet från Noble House, där färgerna blir rika och mjuka och ger ett lyxigt, elegant intryck.

På kollektionens mönstrade textilier har vi arbetat med kontraster. Frodiga och organiska former syns i både kudde, gardin och kökstextilierna som vackert matchas mot det enfärgade. Kökstextiliernas enkla sotiga linje kombineras med nya spännande tabletter och löpare och det är som alltid de genomgående färgerna som binder ihop kollektionen och ger den harmoni.

Vår höstkollektion speglar årstiden och inspirerar till en ombonad, mjuk och dov hemmiljö. Det är nu under höstens gradvis mörkare och kallare månader, som det är som viktigast och göra det fint hemma, då vi tillbringar mycket tid inomhus både i vardagen och till fest. Noble House favoriten, det mjuka ulliga fåret, återkommer i ny tappning, både i köket, på kudde och pläd och på bäddtextil.

Vi önskar er en skön höst!