2017 års upplaga av Srf dagarna

Det är nu dags för Srf dagarna 2017 och Srf konsulternas 81 kongress, Sveriges mest relevanta branschdagar med redovisning och lön i fokus. Srf dagarna pågår torsdag och fredag den 28-29 september på Kistamässan utanför Stockholm, under samma tak som mässan Ekonomi & Företag.

Två dagar varje höst lockar Srf dagarna och mässan Ekonomi & Företag ekonomer, löneadministratörer, redovisningskonsulter, lönekonsulter, ekonomichefer, lönechefer, studenter och företagare. Smarta dagar för nya kunskaper, erfarenhetsutbyte, inspiration och gemenskap under landets största branschforum. Srf dagarna startar under torsdagsmorgonen med de årliga kongressförhandlingarna där de stora besluten om branschens och förbundets framtid fattas.

– I år träffar vi närmare 600 av våra verksamma i redovisnings- och lönebranschen dessa branschdagar och under torsdagskvällen koras Årets Auktoriserade Redovisningskonsult och Årets Auktoriserade Lönekonsult, säger Roland Sigbladh, förbundsdirektör hos Srf konsulterna.

På fredagen inleds Srf dagarna med parallella seminarier, Srf Byråforum och Srf Löneforum, där heta branschfrågor diskuteras.

– Srf dagarna är för dig som vill ligga i framkant. Förutom våra spännande forum bjuder vi in till två parallella seminarier på mässgolvet under fredagseftermiddagen. Temat för dessa är Redovisningsnyheter samt Lönekonsultens nya kompetensområde, säger Petra Lagnehag Zars, marknadschef hos Srf konsulterna.

För den som går i digitaliseringstankar är mässan Ekonomi & Företag den främsta arenan för att ta del av senaste nytt inom de program och branschverktyg som erbjuds idag. Läs mer på srfdagarna.se

• branschdagar
  • ekonomi & företag