Ny jaktradioserie från Swedish Radio Supply AB

Som en del av företagets vision att vara den kompletta leverantören av  radiokommunikation på den svenska marknaden har vi idag den stora äran att presentera vår nya jaktradioserie V-com.

V-com är en skräddarsydd radioserie som vi tagit fram tillsammans med en välkänd radiotillverkare från Asien. Vi har utifrån våra erfarenheter inom både jakt och industri konstruerat en radioserie som vi vet kommer passa bra för den skandinaviska jaktmarknaden.

Syftet med sortimentet är att komplettera vår redan populära och välrenommerade serie av ICOM jaktradio. Det gör vi nu genom att lansera robusta, prisvärda och användarvänliga produkter inom frekvensområdet 31MHz och 155MHz.

Modellerna som nu lanseras heter V-com V40 och V50. V-com V40 är en enkel prisvärd jaktradio som finns i två olika modeller, en för 31MHz och en för 155MHz. V-com V50 för 155MHz-bandet är en vidareutveckling av en proffsradio med inbyggd Bluetooth, röststyrning, scanning och ställbar uteffekt som standard.

Då vi nu kan erbjuda en jaktradio inom frekvensbandet 31MHz har vi också tagit fram ett DUO-pack för jägare som jagar inom både 31MHz och 155MHz.

Samtliga produkter i V-comserien är robust konstruerade med gjutet chassi, fukttåliga, har en lång räckvidd och bra batteritid.

Vi tror att med det nya sortimentet kommer vi att bli en än mer intressant aktör inom jaktradio, med allt från solida instegmodeller till riktigt avancerade jaktradio och då inom båda frekvensband 31 och 155 MHz.

• Jakt, fiske

• v-com
  • jaktradio

Swedish Radio Supply AB ingår i VHF Group som finns representerade i Norden samt Polen och Baltikum. På www.vhfgroup.com hittar du mer information om VHF Group.

Christian Ostrenius

Head of Sales Försäljning 054-67 05 24