SSC Group breddar kunderbjudandet med en glasklar produkt

Pressmeddelande   •   Jan 09, 2018 13:49 CET

Vridfönster från SSC Group

SSC Group är branschledande gällande kundanpassade snickerier för byggsektorn. Nu breddar och kompletterar bolaget sitt utbud i fönstersegmentet med en vridfönsterprodukt.

- Vi är glada att vi nu kan erbjuda ett komplement och en ännu större bredd i våra kundanpassade fönsterlösningar, säger Tobias Carlsson på SSC Group.

Fler valmöjligheter och ökad detaljanpassning i byggprojekten är några fördelar som det utökade fönstersortimentet ger kunderna. För SSC Group innebär det också att man vässar sitt erbjudande i konkurrensen.

- Vridfönster är en allt mer efterfrågad produkt. Här kan vi möta ett växande kundbehov samtidigt som vi tar marknadsandelar och försvarar vår position på marknaden, säger Tobias Carlsson.

----------------------------

För utförligare upplysningar, kontakta gärna Tobias Carlsson (0910-71 51 64, 076-677 91 48, tobias.carlsson@sscgroup.se och Pär Stralström (0910-72 59 36, par.stralstrom@sscgroup.se

SSC Group är Nordens ledande producent och leverantör av projektanpassade snickerier. Vår affärsmodell omfattar allt från rådgivning och försäljning till produktion och montage. Det gör att vi, utan fördyrande mellanhänder, kan ta ett helhetsansvar med hög servicegrad och värdefull samordningskompetens.

SSC Group omsätter idag nära en halv miljard och har totalt 320 anställda.

www.sscgroup.se

Kommentarer (0)