Jannica Skyving rekryteras av STANLEY Security som ny Sales Business Development Manager

STANLEY Security strävar efter att ständigt utveckla sin säljorganisation och är mån om att ha precis rätt expertis som leder företaget framåt. Därför är STANLEY Security väldigt glada över rekryteringen av Jannica Skyving som ny Sales Business Development Manager. Jannica har under många år arbetat som både chef och ledare i flera olika roller inom säkerhet, telecom och IT. Hon har bland annat arbetat på TeliaSonera med ett flertal roller såsom Global Key Account Manager, Sales Manager och Project Manager samt nu senast som Försäljningschef på Stay Secure. Under sin tid på TeliaSonera drev Jannica olika typer av säljutvecklingsprojekt för att öka försäljning och kompetensväxling samt implementerade förändringar i företagets säljverksamheter, allt detta med stora framgångar. Jannica har även gedigen erfarenhet av kund- och personalansvar då hon i sina olika roller arbetat med ett stort antal kunder inom olika branscher samt agerat chef för team med varierande storlekar.

― Jannica kommer att bli ett starkt tillskott till säljorganisationen på STANLEY Security med sin mångåriga erfarenhet av affärsutveckling och projektledning. Vi är säkra på att Jannicas expertis inom försäljning, hennes framåtanda och målinriktade natur kommer att bli en ovärderlig resurs för STANLEY Security och vår säljorganisations utveckling. Vi ser fram emot att få Jannica med i vårt team, säger Niclas Gustafsson, Försäljnings- och Marknadsdirektör på STANLEY Security.

Jannica Skyving börjar sin nya tjänst som Sales Business Development Manager den 2 januari 2017.

• salesdevelopment
  • rekrytering
  • nyanställning
  • stanley security