Rickard Hammarberg blir ny försäljningschef för National Accounts på STANLEY Security

STANLEY Security rekryterar Rickard Hammarberg till rollen som försäljningschef för National Accounts (NAC) i Sverige. Rickard har 20 års erfarenhet bakom sig från säkerhetsbranschen och har framgångsrikt byggt upp säljorganisationer i sina tidigare roller. Han kommer senast från tjänsten som Nordic Sales Market Manager på Vanderbilt Industries, där han arbetat sedan 2015.

– Jag är väldigt glad att vi har lyckats rekrytera Rickard. Hans erfarenhet, nätverk och kompetens samt goda resultat i sina tidigare roller blir mycket värdefullt för den fortsatta utvecklingen av våra nationella komplexa affärer, säger försäljnings- och marknadsdirektör Niclas Gustafsson.

National Accounts arbetar i huvudsak inom segmenten Offentlig verksamhet, Försvar och beredskap, Bank och finans, Transport och logistik, Fastighet samt Industri. Dessutom finns även affärsenheten Upphandling inom National Accounts.

Rickard tillträder sin nya tjänst under augusti månad 2017.

• offentligverksamhet
  • upphandling
  • transport
  • industri