STANLEY Security rekryterar Fredrik Jansson som ny Key Account Manager

STANLEY Security utvecklas ständigt och för att ytterligare bygga på vår expertis inom företaget kan vi glatt meddela att vi rekryterat Fredrik Jansson som ny Key Account Manager till affärsområdet Retail.

Fredrik kommer närmast från Skandia där han arbetat som General Security Manager. Fredrik har lång erfarenhet från säkerhetsbranschen och är låstekniker i bakgrunden och har bland annat arbetat på Alviks Lås och Åkersberga Lås samt som säkerhetschef på S:t Eriks Ögonsjukhus. I sin roll som General Security Manager på Skandia har Fredrik agerat som kravställare på fysisk säkerhet inom koncernen, ansvarat för krisledning och krishantering samt ansvarat för koncernens skadebegränsande arbete.

― Fredrik Janssons bakgrund från kundsidan och hans kompetens inom säkerhet är precis det vi letat efter. Det känns väldigt kul att Fredrik väljer att börja sin anställning hos oss och vi ser att han kommer vara en stor del i att fortsätta utveckla affärsområdet Retail på STANLEY Security säger Fredrik Sundin, Affärsområdeschef för Retail på STANLEY Security.

Fredrik har gedigen erfarenhet av att ha arbetat med säkerhet ur ett helhetsperspektiv vilket är mycket viktigt i rollen som Key Account Manager på STANLEY Security. Vi är experter inom vårt område och med denna rekrytering stärker vi vår expertis och kompetens ytterligare och fortsätter att hålla oss i framkant.

Fredrik Jansson börjar sin anställning på STANLEY Security den 19 december, 2016.

• Brott

• nationalaccounts
  • retail
  • säkerhet