Unilever väljer Star Republic

Star Republic har fått förtroendet att leverera en IT-lösning till Unilever i Finland. Systemet är inom Elektronisk Mellanhandel och är en webblösning inom ett viktigt område.

Lösningen levereras under hösten 2012 och projektet kommer att genomföras under en väldigt snabb tidsperiod.

"Det passar oss perfekt eftersom vi är flexibla och snabbrörliga, vi har även erfarenhet från liknande leveranser hos Carlsberg sedan 2003 så vi känner oss välidgt trygga med uppgiften" säger tekniska projektledaren Patric Svensson på Star Republic.

Marcus Landström som är affärsprojektledare på Star Republic säger vidare

"Vi är mycket glada över att få vara delaktiga i detta "glassiga" projekt, Unilever är ju givetvis en mycket fin referens och vi ser ett mycket långt samarbete framför oss. Min kollega blev så glad så han gick genast och köpte sig en Päronsplitt trots att han befann sig i norra Finland där det är ganska kallt redan nu."

Konkurrensen var stenhård men denna gång var vi tydligen hårdare, säger Backslash och smaskar på sin 8:e piggelin. Det är ingen risk att det blir sena leveranser för vi har laddat upp med rejäla mängder energidryck på kontoret nu fortsätter Backslash som är marknadsansvarig på Star Republic

För frågor, intervjuer och/eller exklusiva foto-sessioner kontakta:

Bengt Wessborg, pressansvarig Star Republic

0768-670 203.

• star republic
  • mellanhandel
  • unilever
  • elektronisk mellanhandel

Ja, vi är Star Republic. Det kan verka Överdrivet… men allting som du har hört om oss är sant! Vi kämpar varje dag med tigerblod att leverera affärsvärde åt våra kunder för att göra dom till kungar och projektmedlemmar till stjärnor. Det är rock´n´roll för oss! Vi är ett snabbväxande mjukvaru- och konsultföretag med en växel, KÖR! - med fokus på Elektronisk Mellanhandel, dvs e-handel mellan en organisation och alla olika intressenter.

Vi fokuserar på medelstora och större organisationer samt offentlig sektor.

Om du precis som vi har "A burning heart & a beautiful mind" så vill vi gärna komma i kontakt med dig. Ring oss dygnet runt. Just nu växer vi så snabbt så vi är helt yra i cylinderhatten.

Ps snabblänk till siten Star Republic

Bengt Wessborg