En av Starkas montageledare nominerad till Årets Montageledare

Pressmeddelande   •   Sep 24, 2014 15:04 CEST

Bengt-Åke ”Skepparn” Nilsson, Starka, nomineras till Årets Montageledare på Betonggalan 2014 för sin insats på Konsul Perssons plats i Helsingborg.

Vinnaren kommer att presenteras på Betonggalan om två veckor. Den 6 oktober öppnar möjligheten för röstning.

Starka  - skapar i betong för hus och mark. Vi är ett av de ledande företagen inom prefabricerade betongprodukter - för bygg och anläggningsverksamhet. Bland varumärkena finns Bya-sten, Terrano, Bradstone, Econox, Åhussten och Siena med flera. Kunderna finns bland bygg- och anläggningsentreprenörer, kommuner och byggmaterialhandeln. Huvudkontoret ligger i Kristianstad och produkterna marknadsförs genom ett rikstäckande återförsäljarnät. Företaget har funnits i branschen i mer än 70 år och har ett stort sortiment av marksten, betongplattor, murar, betongelement, VA-system och fabriksbetong. Den privatägda koncernen omsätter 500 miljoner och har 250 anställda vid produktionsanläggningarna i Arboga, Kristianstad, Södra Sandby och Ängelholm. I Kristianstad och Södra Sandby visas också hela sortimentet i inspirerande visningsträdgårdar. Hemsida: www.starka.se

Kommentarer (0)