Publik galakväll i Stockholm den 21 november för alla som är intresserade av företagande! Endast 50 biljetter kvar.

Snart är det dags för Start-Up Stockholms Galakväll 2012. Onsdagen den 21 november blir det en inspirerande kväll i företagandets tecken i Konserthuset. Möt idérika entreprenörer, framgångsrika företagare, ledande företrädare från närlingslivet och det offentliga, samt politiker.

Finalen i affärsidétävlingen Nålsögat genomförs med ett Start-Up Stockholm Näste, där de fem nominerade affärsidéerna presenteras för en kvalificerad jury ledd av Anders Andersson, chefredaktör för tidningen Driva Eget. Dessutom utses, för första gången, Start-Up Stockholms Stipendiat 2012. Stipendiet delas ut till en mycket framgångsrik företagare, som en gång startade sin bana bland annat med hjälp av Stockholms NyföretagarCentrum.

Det blir en glittrande galakväll med god mat och dryck, dans,  samt varierande underhållning; DJ René (från Soul Train), jazztrio, mingelskola med Alla Kan Mingla och överraskningar. Kvällen modereras av Johnny Sundin.

Evenemanget äger rum i Grünewaldsalen i Konserthuset och har plats för 300 gäster. Galakvällen är en publik tillställning för alla som är intresserade av företagande. I dagsläget finns det ett 50-tal blijetter kvar och priset är 250 kr (inkl. moms).