Coachande Hyrcenteransvarig till Stavdal i Malmö

Är du en person som motiveras av ett mångsidigt arbete med många kontaktytor både internt och externt? Som brinner för att motivera och driva andra, samt har ett affärstänk med kunden i fokus. Som känner dig förknippad med, och kan ta dig an Stavdals ledord: personlig, kompetent, handlingskraftig och fräscha maskiner och gör dessa till dina egna i ditt sätt att leda och utveckla verksamheten. Som har erfarenhet från en ledande befattning där du tagit beslut och kan påvisa goda resultat – då är du den som Stavdal vill ha som Hyrcenteransvarig i Malmö.

Arbetets innehåll
I din roll som Hyrcenteransvarig på Bronsåldersgatan ansvarar du för att hyrcentret utvecklas enligt företagets målbild vad gäller resultat, lönsamhet, kvalitén på våra produkter och tjänster. Samt ansvarar för medarbetarnas utveckling och prestation.

Du säkerställer driften på Hyrcentret både vad gäller bemanning som maskinernas tillgänglighet och kvalitet. Du kommer att jobba tätt med och rapporterar direkt till Distriktschefen i Skåne.

Dina kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som är trygg i rollen som ledare med förmåga att engagera, motivera och kommunicera mål på ett konkret och motiverande sätt till din medarbetare. För att vara framgångsrik på Stavdal tar du ett stort ansvar över driften av hyrcentret, ser möjligheter till förbättringar i alla led. Du har stor förståelse för lönsamhet och ett kundorienterat synsätt. Du drivs av att prestera bästa möjliga resultat på utsatt tid för våra kunder genom nöjda medarbetare.

På Stavdal växer vi genom engagemanget från våra medarbetare. Du skall därför kunna motivera och driva hyrcentret i god symbios med våra kunniga medarbetare, lyssna av deras idéer och få människor i din omgivning att växa och känna sig delaktiga i våra framgångar.

Vi erbjuder dig en tjänst med:

• en utvecklande och central roll för Malmös tillväxt
  • budget- och resultatansvar
  • chansen att representera ett starkt varumärke med konkurrenskraftiga produkter och tjänster
  • fokus på lönsamhet och förbättringar i varje arbetsprocess
  • många erfarna och kompetenta kollegor
  • bra anställningsvillkor

Eftersom vi arbetar för en jämn könsfördelning ser vi gärna kvinnliga sökanden. Vi välkomnar alla ansökningar och lägger stor vikt på att hitta rätt person med rätt kvalifikation och lämplighet för den här tjänsten.

Du är välkommen med din ansökan, dock senast den 15/9 2015.
Ansök via länken i annonsen på vår hemsida - http://www.stavdal.se/start/jobba-hos-oss/

Har du frågor rörande tjänsten är du välkommen att maila Tobias Håkansson – Distriktschef i Skåne på tobias.hakansson@stavdal.se

Lycka till!