Stavdal öppnar i Uppsala

Pressmeddelande   •   Jan 14, 2016 11:24 CET

I slutet av mars slår Stavdal upp portarna för ett helt nytt hyrcenter, i Uppsala! Det nya hyrcentret ligger i Eke industriområde, lättillgängligt utmed E4 ca 5 km norr om Uppsala centrum.

- Med nya fräscha maskiner som fyller hyllorna kommer vi kunna erbjuda en effektiv och personlig service till alla våra kunder i Uppsalaområdet, säger distriktschef AnnaLena Norlander.

Kontaktperson:
AnnaLena Norlander, distriktchef Stockholm Byggmaskiner, tel 08- 409 211 06

Stavdal AB är ett av Sveriges ledande maskinuthyrningsföretag med en utav marknadens modernaste maskinparker innehållande liftar, byggmaskiner, anläggningsmaskiner, bodar med mera. En helhetsleverantör som utöver uthyrning erbjuder tjänster så som etablering av ställning, fallskydd, byggström och utbildning. Stavdal finns representerade i både Sverige och Norge och har hyrcenter i Stockholm, Göteborg, Malmö, Lund, Jönköping, Karlstad, Trollhättan, Lidköping, Vara, Oslo och Jessheim. Stavdalkoncernen, med huvudkontor i Göteborg ägs av den svenska ledningen och har idag cirka 220 medarbetare och omsätter omkring 500 mkr (2014). www.stavdal.se

Kommentarer (0)