Pressmeddelande -

StayAt och Michaela Nohlberg vinner Lunds kommuns utmärkelse "Excellent Service"

För andra året i rad erhåller medarbetare på StayAt Lund, Visit Lunds utmärkelse ”Excellent Service”. Förra året delade StayAt förstaplatsen med Kulturkrogen och Terrin & Vin men i år står StayAt som ensam segrare. Vi kan stolt meddela att Michaela Nohlborg, Guest Service Representative på StayAt Lund är den person i Lund som lyckats samla flest pins under 2015 års tävling!

Vad det hela går ut på är att de som turistar i Lund får chansen att dela ut en pin till någon, inom service, yrkesverksam person. Den som i slutändan står med flest pins har sedan vunnit.

”Det känns riktigt roligt att Lunds turister uppskattar att dels bo på vårt hotell men också extra kul att dom är så nöjda med Michaelas och övriga medarbetares bemötande. Service och värdskap är något vi jobbar riktigt hårt för och det här är väl ett bra bevis på att det ger resultat”

• Säger Måns Friberg, Hotel Manager, StayAt Lund.

Tävlingen är först och främst individuell men Lunds kommun delar också ut diplom till de företag vars medarbetare tillsammans har fått fler än 10 pins. Glädjande är att StayAt Lund kommer tilldelas ett diplom, hotellets medarbetare har tillsammans mottagit fler än 10 pins från sina gäster.

Idag den 27/10 tog Michaela Nohlborg emot priset för Excellent Service i Lunds stadshus. Priset delades ut av Anette Henriksson - Kommundirektör och Per Persson Turism- och näringslivschef i Lunds kommun.

• Hotell-, restaurangverksamhet

• Stockholm

StayAt är alternativet till traditionella hotellrum. En plats där du kan känna dig som hemma, samtidigt som du får ett gästvänligt bemötande och trevlig service.

Mats-Erik Lindström

Presskontakt VD på Forenom Sverige +46 (0)703 19 42 21