Stayhard går in i nordens största strandfest

Palmesus är nordens största strandfest med 30 000 besökare som två dagar i juli omvandlar Kristiansand till en stor fest. Årets Palmesus är redan slutsålt och det är en festival som har upplevt stor framgång de senaste åren. Martin Garrix, Robin Schulz samt Axwell ^ Ingrosso är redan bokade och fler namn tillkommer. Nu går Stayhard in som huvudsponsor i Palmesus.

”Stayhard gick förra året in i Norge och efter ett år där de norska stilmedvetna killar har tagit väl emot oss känns det kul att kunna ta ett nytt steg närmare våra kunder. Vi ser fram emot att arbeta med Palmesus och tillsammans med dem göra festen ännu bättre än tidigare” säger Martin Lindegaard, försäljnings- och marknadschef på Stayhard.

Palmesus äger rum i Kristiansand den 1 och 2 juli. Artister som KYGO, Jason Derulo, Axwell, Madcon, Benny Benassi, Nelly Furtado, Faithless, Fedde Le Grand, Karpe Diem, Fatboy Slim, Steve Aoki, Wyclef Jean, Charlie XCX och många fler har alla spelat på festivalen. I Stayhards sociala kanaler kan man följa upptakten inför Palmesus och bland annat vinna biljetter till den annars redan slutsålda festivalen.

• stayhard
  • men's style online
  • stayhard.no
  • stayhard.se
  • palmesus
  • garrix
  • robin schulz
  • ingrosso
  • axwell

Vi på Stayhard brinner för stil. Vårt viktigaste uppdrag här på planeten är att se till att du ska hitta kläder som du älskar och som matchar din livsstil. Gå loss bland 200 varumärken och hitta dina favoriter.

I ett decennium har vi jobbat stenhårt för att erbjuda schyssta kläder och inspirera killar till att våga gå sin egen väg och det kommer vi fortsätta med.

Vi är grymt stolta över ett råbra utbud som består av kläder, accessoarer, skor, grooming-produkter och träningskläder från både välkända varumärken och dessutom en rad av nya schyssta märken.

Robert Axelsson

Presskontakt Försäljnings- och marknadschef +46 760 361 106