Det populära Italienska matkonceptet ”därmedpasta” öppnar under våren på Mirum Galleria

Tillsammans med de tre nya restaurangerna Stars and Stripes, Tacobar och Your Choice of Salad som öppnade vid årsskiftet får Mirum Galleria fem genuina restauranger och caféer vid Hagebytorg som tillsammans erbjuder ett komplett utbud för shoppande gäster. Totalt har nu Mirum Galleria 12 restauranger och caféer som erbjuder mat och dryck från alla världens hörn.

- Att få ett av Stockholms bästa koncept avseende Italiensk husmanskost såsom därmedpasta till Mirum Galleria är riktigt roligt och gör att vår restaurangmix nu blir helt komplett, säger Peter Löfquist, Center Manager på Mirum Galleria därmedpasta har funnits i drygt 10 år och är ett väl beprövat koncept i Stockholm.

därmedpasta serverar italiensk högkvalitativ snabbmat. På menyn finns bl.a. rykande färsk pasta, nygräddad pizza och krispiga fräscha sallader. Det i kombination med den trevliga servicen och personalen gör stamgästerna många. Matkonceptet lyder- "mer kvalitet på mindre tid". Prissättningen, som passar de flesta plånböcker, gör också därmedpasta tillgänglig för alla.

- Mirum Galleria i Norrköping blir det köpcentrum där vi väljer att göra vår första etablering utanför huvudstaden. Det finns en kvalitetsmedvetenhet i Norrköping som passar vårt koncept och vi är stolta över förtroenden vi fått av fastighetsägaren Steen & Ström, säger kompanjonerna Jacob Hessle & Goran Milutinovic.

Kort om Mirum Galleria

Mirum är latin och betyder överraskande. En arena för shopping, möten och upplevelser där väntade och oväntade händelser förgyller besöket. Mirum Galleria har ett utmärkt läge i Norrköping och regionen. Med 45 500 kvm handelsyta och ett 80-tal butiker är det regionens största och bredaste utbud strategiskt beläget där Söderleden möter E22.

För mer information, vänligen kontakta:

Peter Löfquist          Center Manager               Tel +46 11 14 70 67
Max Garbrant          Leasing Manager F&B     Tel +46 8 508 99 938