Stendörren Fastigheter publicerar Års- och Hållbarhetsredovisning för 2018

Pressmeddelande   •   Apr 23, 2019 16:04 CEST

Års- och Hållbarhetsredovisningen avseende 2018 för Stendörren Fastigheter AB (publ) finns nu tillgänglig för nedladdning på Bolagets hemsida www.stendorren.se

För mer information, vänligen kontakta: Mikael Nicander, verkställande direktör. Telefon 08-518 331 01, mikael.nicander@stendorren.se eller Magnus Sundell, CFO, Telefon 08-518 331 02, magnus.sundell@stendorren.se, eller besök www.stendorren.se

Denna information är sådan som Stendörren Fastigheter AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 23 april 2019 kl. 15.00 CET.

Stendörren Fastigheter AB (publ) är ett fastighetsbolag noterat på Nasdaq Stockholm, Mid Cap, (Ticker STEF-B) som äger, utvecklar och förvaltar lokaler som gör skillnad. Det betyder att vi arbetar tillsammans med våra hyresgäster för att tillhandahålla ändamålsenliga lokaler med konkurrenskraftiga hyror, främst i Storstockholm och Mälardalen.

Kommentarer (0)

Kommentera