Stenungsbaden söker fastighetschef och västkustens bästa säljare

Nu söker Stenungsbaden Yacht Club nya kollegor som vill vara med i vidareutvecklingen av ett av Sveriges ledande och mest etablerade varumärken inom sitt område. Vi har en spännande resa framför oss och nu förstärker vi vårt säljteam med en säljare som ska skapa, upprätthålla och utveckla kontakter och relationer med befintliga samt nya kunder. Dessutom söker vi en driftig fastighetschef som vill vara med och förvalta samt fortsätta driva vår anläggning framåt och vi ser fram emot en mycket spännande utveckling de närmsta åren. De lediga jobben finns specifierade i bifogad fil.

.

• fastighetschef
  • säljare
  • jobb
  • stenungsbaden yacht club

Stenungsbaden Yacht Club är en hotell- och konferensanläggning influerad av America's cup och oceanångarromantik - i svensk västkuststappning. Med en konferenskapacitet på 1 500 personer och bäddar för 450 gäster, närhet till såväl Göteborg och Landvetter som Bohusläns klippor, finns här alla förutsättningar för ett lyckat möte. Vår exklusiva Villa JC. Stevens passar perfekt till sällskap som vill ha ett helt hus, alldeles för sig själva. Alla rum är unikt inredda med sin speciella tolkning av America´s cup. Vårt spa Bluewater är sannerligen inte vilken dussinanläggning som helst. Den andas, precis som resten av vår Yacht Club, den avslappnade elegans som kännetecknar den amerikanska östkusten. Hotellet är 20 000 kvadratmeter till ytan, med 215 hotellrum, 24 konferenslokaler, barer, restauranger och under ett år passerar det nära 120 000 gäster. Stenungsbaden Yacht Club grundades år 1963, är medlem i Svenska Möten och Svenska Spahotell ägs av Home Properties och drivs av Nordic Choice Hotels - Nordens största hotellkedja med över 170 hotell.