TOTO-konserten ikväll är inställd!

Pressmeddelande   •   Jun 28, 2013 14:09 CEST

Arrangören har på grund av produktionstekniska problem tvingats ställa in TOTO-konserten ikväll. På Stenungsbaden Yacht Club vill vi verkligen beklaga detta. I nuläget har vi ingen information om återköp av biljetter. Kontakta biljettombudet Pusterviks biljetter på tel 031-130 680 eller läs mer på arrangörens MEP Music . Den biljett du köpt gäller dock i Örebro den 3 juli.

Vi ber dig som har bokat övernattning på Stenungsbaden Yacht Club efter konserten att ringa oss på tel. 0303-726800. Om du trots den inställda konserten väljer att gästa oss i natt så bjuder vi dig på spaentré på Bluewater Sports & Health Club, värde 395 kr.

För ytterligare frågor, kontakta bokingsbolaget MEP Agency AB.Magnus Eriksson
Phone:+46 31 761 31 10.  Cell:+46 70 921 10 40
E-mail: magnus@mepmusic.com

Michael Mellquist
Phone:+46 31 761 31 13.  Cell:+46 70 921 10 43
E-mail: michael@mepmusic.com

Stenungsbaden Yacht Club är en hotell- och konferensanläggning influerad av America's cup och oceanångarromantik - i svensk västkuststappning. Med en konferenskapacitet på 1 500 personer och bäddar för 450 gäster, närhet till såväl Göteborg och Landvetter som Bohusläns klippor, finns här alla förutsättningar för ett lyckat möte. Stenungsbaden Yacht Club grundades år 1963, är medlem i Svenska Möten, ägs av Home Properties och drivs av Nordic Choice Hotels - Nordens största hotellkedja med över 170 hotell.

Kommentarer (2)

Hej alla besvikna fans!

Vill säga fyfan för att inte TOTO spelar på stenungsbaden
    Jag är så fruktansvärt besviken att framförhållningen
    Är under all kretik skäms på er och fy!!
    Här har man gått och väntat i en evighet.!

- Niklas - 2013-06-28 17:46 CEST

Hej Niklas!
    Vi är verkligen ledsna att TOTO-konserten är inställd. Det vi vet är att arrangören MEP Music på grund av produktionstekniska problem tvingats att ställa in konserten. Vi fick beskedet vid lunchtid i dag och har agerat på detta omedelbart. Tyvärr kan vi inte styra över produktionsbolagets beslut.
    Med vänlig hälsning, Karin Åkerman

- Karin Åkerman - 2013-06-28 21:05 CEST