Inspirationsträff i hälsans tecken

Lördagen var avsatt till att summera de senaste månaderna och uppmärksamma framgångsrika försäljare. Många deltagare tackades av uppe på scenen och ett av Foreverlivings stående krav på evenemangslokalerna är ett rymligt backstage-område. Kongresshallen i Folkets Hus är en av de största möteslokalerna i centrala Stockholm och har inga problem att tillmötesgå det. Eller att ta emot och välkomna Foreverlivings 700 mötesdeltagare. Med deltagare som kommer från hela landet är det också praktiskt med en möteslokal som ligger ett stenkast från centralstationen.

– Vi har haft evenemang hos CCC flera gånger och det fungerar jättebra, konstaterar Ulf Oscarson, Country Manager på Foreverliving.

– Vi känner varandra nu och ibland känns det som om personalen på City Conference Centre och våra medarbetare jobbar på samma företag, säger Ulf Oscarson. De som sköter ljudet vet precis hur vi vill ha det. Och lokalerna passar oss bra.

Själv var Ulf Oscarson aktiv som talare och såg halva evenemanget från scenen. Han beskriver Foreverliving som ett typiskt entreprenörsföretag som vill göra allt själv och där ingen tvekar att showa loss på scenen.

Söndagen användes till utbildning och till att blicka framåt. Föreläsningarna handlade bland annat om nya produkter och ledarskapsfrågor.
– City Conference Centre erbjuder bra flexibilitet och det fungerade jättebra att dela in deltagarna i mindre grupper för separata föreläsningar, säger Ulf Oscarson.

Monika Malmén

Presskontakt VD 08 - 506 16 601