StockholmMediaAward 2011: Nominerade och jury i Årets Säljorganisation

Nu står det klart vilka som är nominerade i kategorin Årets Säljorganisation i StockholmMediaAward. Vinnaren koras under StockholmMediaWeek, mediebranschens årliga evenemang, den 11 & 12 maj på Rival i Stockholm.

Juryledamöterna för StockholmMediaAward, kategori Årets Säljorganisation 2011 är:

Johanna Alanko, AdOn

Fredrik Edberg, Mindshare

Fredrik Eriksson, Phd

Peter Lundin, Bright Media

Ulrika Norin, Vizeum

I kategorin Årets Säljorganisation har sex medieföretags säljorganisationer nominerats. De nominerade säljorganisationerna har skapat stor nytta för sina annonsörer och även underlättat och stärkt mediebyråernas arbete. De har också över tid, på ett innovativt, effektivt och kundvänligt sätt skött sina uppdrag. Förra året utsågs MTG TV till Årets Säljorganisation.

Nominerade till StockholmMediaAward 2011 i kategorin Årets Säljorganisation är:

JCDecaux

MTG Creative

Schibsted (som mediehus)

Spotify

Tailsweep

StockholmMediaAward är en av Sveriges största medietävlingar, där bland annat innovativa, nyskapande och effektiva medielösningar premieras. StockholmMediaAward delas ut i fem kategorier: Årets Kampanj, Årets Annonsör, Årets Mediebyrå, Årets Branschpersonlighet och Årets Säljorganisation. Vinnarna presenteras i samband med StockholmMediaWeek, som arrangeras av Sveriges Mediebyråer.

Läs mer om StockholmMediaWeek och StockholmMediaAward på: www.stockholmmediaweek.com.

Fredrik Eriksson, Phd. Juryrepresentant, kategorin Årets Säljorganisation.
0704-10 59 05, fredrik.eriksson@phdnetwork.com.

Marina Ahlberg, projektledare för StockholmMediaWeek, Sveriges Mediebyråer.
070-365 81 89, marina@sverigesmediebyraer.se.

• stockholmmediaweek by night
  • mtg

StockholmMediaWeek är mediebranschens årliga evenemang. StockholmMediaWeek 2011 äger rum den 11-12 maj på Rival i Stockholm. StockholmMediaWeek ägs av branschorganisationen Sveriges Mediebyråer. Sveriges Mediebyråer har ca 650 personmedlemmar fördelade på 25 mediebyråer, som i dagsläget hanterar drygt 12 miljarder kronor i kommunikationsinvesteringar åt sina uppdragsgivare.