Vem tar hem priset ”Årets Säljorganisation”?

Nomineringarna är nu klara till ”Årets Säljorganisation.” StockholmMediaAward är mediebyråernas egna tävling – och en av Sveriges största medietävlingar – där innovativa, kreativa och effektiva medielösningar premieras. Priset delas ut i fem olika kategorier, där ”Årets Säljorganisation” är en av kategorierna, under StockholmMediaWeek den 10 maj 2007. Bedömningskriterierna för ”Årets Säljorganisation” är bland annat hur väl organisationen skapat nytta för sina annonsörer, samt underlättat och förstärkt mediebyråernas arbete. Juryn söker en säljorganisation som över tid, på ett innovativt, effektivt och kundvänligt sätt utfört sina uppdrag. Förra årets vinnare var Kanal 5. Nominerade till ”Årets Säljorganisation” 2007 är: Metro Kanal 5 Aftonbladet (mediehuset) TV4 Riks & TV4 Sverige MTG Radio Jury Leena Lundbladh, Maxus Ingela Urholm, Mediaedge CIA Tommy Gapinski, AdOn Christian Forsman, TBS För mer information, vänligen kontakta: Per Rosvall, VD Sveriges Mediebyråer, tel. 08-662 15 23, per.rosvall@sverigesmediebyraer.se Malin Jordell, jurysekreterare StockholmMediaAward, tel. 070-588 81 44, malin.jordell@sverigesmediebyraer.se StockholmMediaWeek är mediebranschens stora årliga evenemang och äger i år rum den 9-10 maj på Hotel Rival i Stockholm. StockholmMedia-Week ägs av den ideella föreningen Sveriges Mediebyråer. Sveriges Mediebyråer har ca 600 personmedlemmar fördelade på 23 mediebyråer, som i dagsläget hanterar drygt 11 miljarder kronor i kommunikationsinvesteringar åt sina uppdragsgivare. Sveriges Mediebyråer Kommendörsgatan 16, 114 48 Stockholm Tel: +46 8 662 15 23. www.sverigesmediebyraer.se www.stockholmmediaweek.com

Mediebranschens stora pris lockar 50 procent fler tävlingsbidrag

StockholmMediaAward StockholmMediaAward är en av Sveriges största medietävlingar, där innovativa, kreativa och effektiva medielösningar premieras. Priset delas ut under StockholmMediaWeek den 10 maj. I år har 63 tävlingsbidrag lämnats in vilket är en ökning med 50 procent jämfört med förra årets tävling. – Jag tycker att det är oerhört roligt att vi fått in så många bidrag, vi har naturligtv

StockholmMediaAward 2007 - Sveriges Mediebyråer och Resumé går samman och genomför tävlingen Årets Mediebyrå