Ulla Winbladh direkt hem till dörren

Nu kan du även få Ulla Winbladhs klassiska helgmiddag levererad direkt hem till dörren. Ulla Winbladhs Helgmiddag består av en exklusiva trerättersmiddag för två personer och komponeras av Ullas egna erfarna kockar. Menyn följer värdshusäsongen.

Ulla Winbladhs helgmiddag beställs via Middagskonst som är en flexibel prenumerationstjänst som skräddarsys efter kundens behov. Leverans sker torsdagar men full flexibilitet erbjuds då man aldrig ska behöva planera sina dagar runt leveranserna - tjänsten anpassas istället efter kunden. Menyn byts varje vecka.

– Ulla Winbladh är en av Stockholms mest klassiska värdshus och har i alla tider varit uppskattad för kvalité och vällagad husmanskost, Jag är säker på att våra nuvarande och framtida kunder kommer att uppskatta deras vällagade helgpåsar, säger Malin Molinder Hagerman på Middagskonst.

För vidare information ring Malin Molinder Hagerman på 0709 58 18 69. Se även www.middagskonst.se

• Stockholm

Stockholms Restauranger & Wärdshus är en restaurangkoncern som med stor omsorg om den svenska husmanskosten driver flera av stadens mest uppskattade restauranger. I gruppen ingår restaurangerna Ångbåtsbryggan, KB, Sjöpaviljongen, Stockholm Fisk, Southside Pub, Loch & Quay och Solvalla Restauranger samt wärdshuset Ulla Winbladh och Edsbacka Wärdshus.

Patrick Lundstedt

Presskontakt t f VD Stockholms Restauranger & Wärdshus +46 70 958 18 08