Folkkära sångerskan Googoosh till Stockholmsmässan på juldagen

Folkkära sångerskan Googoosh till Stockholmsmässan på juldagen

På juldagen blir det konsert i Victoriahallen när den skönsjungande artisten och skådespelerskan Googoosh återvänder till Sverige. Det var tre år sedan Googoosh var i Sverige senast och det har varit en stor efterfrågan på en konsert. Det är evenemangsbolaget Atish som ligger bakom hennes come back på en svensk scen.

Googoosh är född i Tehran, Iran och har under nästan hela livet varit aktiv på scen och vita duken vilket har gjort henne till en av regionens mest folkkära. År 2000 gjorde hon comeback efter en tids frånvaro och sedan dess har hon gjort en rad turnéer. Just nu är hon ute på Akse Khosoosi World Tour som inleddes i Montreal 4 april 2015 och avslutas i Houston 18 februari 2017. Ett av stoppen på turnén är alltså Stockholm och Victoriahallen där det utlovas en kväll fylld av gamla favoriter tillsammans med hennes senaste mästerverk.

Ett fåtal biljetter finns kvar till försäljning på www.atish.se

För mer information besök www.atish.se www.stockholmsmassan.se eller kontakta:
Vala Esfahanian, 070-723 52 00, vala@haremnights.se