Pristagare LLB Award 2015

Pristagare LLB Award 2015

I samband med Ljud, Ljus och Bildmässan kommer tre priser att delas ut till personer som gjort förtjänstfulla insatser inom områdena Ljud, Ljus respektive Bild.

Enligt statuterna skall priserna gå till personer som använt produkter ur Ljud, Ljus och Bild-sortimentet på ett nyskapande sätt där produkternas tekniska nivå utnyttjas på ett bra sätt eller att personen i fråga bidragit till att produkterna utvecklats.

Årets Awardpristagare är:

Andreas Ajje Wikström - Ljud
Fredrik Jönsson - Ljus
Adde Granberg - Bild

Prisutdelning äger rum tisdagen den 17 mars kl 18.00 i Flavour Bar precis utanför mässhallen. Prisutdelare är bland annat Robert Wells och Leif Handberg

För ytterligare information besök www.llbmassan.se eller kontakta:

Anders Appelqvist, LLB, 070-878 41 40 Eva Seifter, LLB, 08-508 938 61, e-mail: llb@branschkansliet.se

Den 13:e Ljud, Ljus och Bildmässan, Nordens ledande branschmässa för ljud, ljus, bild och medieteknik, kommer i år att samla närmare 100 utställare som tillsammans kommer att fylla hela B-hallen den 17-19 mars på Stockholmsmässan.

Om LLB
LLB – Branschföreningen Ljud, Ljus och Bild för professionellt bruk - är en branschorganisation för i Sverige verksamma företag som tillhandahåller professionell utrustning och tjänster inom områdena audio, video, ljus-, scen-, konferens- och medieteknik samt musikinstrument och tillbehör. Mer information finns på www.llb.se.