Hög kvalitet på årets bidrag för Stora pr-priset

Just nu pågår ett omfattande arbete av Stora pr-prisets jurygrupp för att ta fram fem finalister, där en av dem kommer att få Stora pr-priset 2012. Vinnaren avslöjas den 24 april vid en prisceremoni i Stockholm.

Ett 30-tal bidrag har kvalificerat sig för att nomineras till Stora pr-priset, som har instiftats av branschföreningen Svenska pr-företagen. Bidragen kännetecknas av en mycket hög och jämn kvalitet. Jurygruppen arbetar nu med att ta fram de fem mest kvalificerade bidragen, varav bara en av dem kommer att vinna Stora pr-priset.

Pristagaren hålls hemlig och avslöjas först vid prisutdelningen på kvällen den 24 april. Svenska pr-företagen arrangerar då ett pr-mingel på Bistro Nouveau i Stockholm med både prisceremoni och aktuell trendspaning där trendanalytikern Bobo af Ekenstam ger en spännande inblick kring framtidens pr.

Vi vill att Stora pr-priset ska vara en inspiration för såväl oss konsulter som våra uppdragsgivare och därför bjuder vi in brett till den högtidliga prisutdelningen när vinnaren koras, säger Jenny Öijermark styrelseordförande i Svenska pr-företagen.

Vill du närvara på prisutdelningen och minglet anmäl dig här: http://storaprpriset.eventbrite.com/

För ytterligare information, kontakta:

Jenny Öijermark, ordförande i Svenska pr-företagen,
Tel: 070-734 08 04, e-post:
jenny.oijermark@joi.se

Webbplats: www.svenskaprforetagen.se

Länk till pressrum:  http://www.mynewsdesk.com/se/pressroom/storaprpriset

• pr
  • pr-företagen
  • pr-tävling
  • professionell pr
  • stora pr-priset 2012
  • stora pr-priset 2011
  • stora pr-priset
  • svenska pr-företagen
  • svenska prföretagen

• Stockholm

Stora pr-priset drivs av branschorganisationen Svenska pr-företagen tillsammans med Mynewsdesk. Priset syftar till att premiera ett kvalificerat, strategiskt och idébärande pr- och kommunikationsarbete som skapat ett påtagligt resultat. Priset delas ut årligen till en individ, en grupp, ett företag eller en organisation.