Annas Pepparkakor väljer Story Relations

Marknadsledande pepparkakstillverkaren Annas Pepparkakor har valt Story som ny PR-byrå. Uppdraget innefattar både strategisk och digital kommunikation.

Strax innan sommaren inledde Annas Pepparkakor en pitchprocess för att hitta en ny PR-partner. Valet föll på Story Relations.

Annas Pepparkakor vill stärka sin marknadsledande position som Sveriges mest älskade pepparkaka. Vi valde Story Relations för att vi tycker att de är otroligt engagerade, har bred kompetens inom mat & dryck, samt en god förståelse för vårt varumärke och våra behov, säger Jennifer Eriksson, Junior Brand Manager på Annas Pepparkakor.

Annas Pepparkakor grundades 1929 och är marknadsledande pepparkakstillverkare i Sverige, och sedan 2002 även Kunglig Hovleverantör.

Vi är både stolta och glada att kunna styrka upp vårt erbjudande inom mat och dryck med ett så pass välkänt och omtyckt varumärke som Annas Pepparkakor. Vi ser fram emot vårt samarbete och möjligheten att skapa synlighet för Sveriges mest älskade pepparkaka i jul, säger Josefine Raneke, kundansvarig för Annas Pepparkakor på Story.

Story grundades i maj 2012 och arbetar idag bland annat med Oriflame, KETTLE® Chips, Johnson & Johnson, Michelin, Cederroth och Lowcostholidays.

För mer information, vänligen kontakta:

Josefine Raneke, Story Relations

josefine.raneke@storyrelations.com

Läs mer om oss på: www.storyrelations.com

• pr
  • annas pepparkakor
  • story
  • kommunikationsexpert

Story är en personlig och välkomnande kommunikationsbyrå med säte i Stockholm. Vi är nyfikna och resultatorienterade kommunikationsexperter som med passion och engagemang skapar värde för våra kunder.

Story is a personal and welcoming PR agency based in Stockholm. We are curious and result oriented communication experts who create value for our clients through passion and commitment.