Henrik Nathanson blir Stötens nya försäljningschef!

– Jag älskar att jobba med resebranschen. Man får chansen att arbeta med otroligt motiverade, roliga människor och det är ofta högt i tak, säger Henrik Nathanson.

Henrik har tidigare arbetat med försäljning på konkurrerande verksamheter inom skidvärlden. Den sista tiden har Henrik Nathanson arbetat som ansvarig för HR och IT-frågor i Stöten I Sälen AB.

– För mig har det alltid varit otroligt viktigt att jag kan stå för produkten jag jobbar med. Och det känner jag verkligen för Stöten. Ska man åka skidor i Sälen ska man göra det i Stöten, säger Henrik Nathanson.

Som alla andra anläggningar i fjällen står Stöten i Sälen inför en stor utmaning den kommande vintern efter ett svagt fjolår.

– Vi är mycket glada över att få Henrik som Stöten i Sälens nya försäljningschef. Vi är övertygade om att han genom sin erfarenhet och brinnande intresse är rätt att verkställa våra högt ställda förväntningar på framtidens volymtillväxt, säger Jens P. Stenseth, Vd Stöten i Sälen.

För mer information, var vänlig kontakta

Jens P. Stenseth, VD Stöten i Sälen, + 46 705 92 26 78 eller

Henrik Nathanson, Försäljningschef Stöten i Sälen AB, + 46 70 609 83 65

Se annars: www.stoten.se

Stöten i Sälen är känt för att ha Sälen bästa skidåkning. Anläggningen har 19 liftar och 30 nedfarter med en total pistlängd på 35 km. Den totala liftkapaciteten är hela 18 000 personer/timme vilket gör anläggningen närmast kö-fri.. Verksamheten omfattar även stugbyar, hotell, restauranger, sportservice, SPA, bad och konferensanläggning och allt boende är ski-in/ski-out.