Elin Holgersson Business Consultant

Idag börjar Elin Holgersson hos oss på Stratiteq. Elin går in i rollen som Business Consultant eCom/Digital Business. Hon kommer tidigare från e-handeln där hon har haft en rad olika roller inom både B2C och B2B. Främst har hon jobbat med e-handel inom detaljhandeln och har även hunnit med ett par år i Köpenhamn för ett globalt bolag innan hon tog sig tillbaka till den svenska marknaden. Senast har hon jobbat på CDON Marketplace med affärsutveckling kopplat till IT inom e-handel. Den digitaliserade utvecklingen ligger henne varmt om hjärtat och hon vill nu vara med på en ny resa inom Digital Business hos Stratiteq.

Elin spenderar annars tiden med att njuta av livets goda och göra sådant hon verkligen tycker om. Med en bakgrund som dansare så gillar hon idag att få utlopp för tävlingsinstinkten, exempelvis via ett brädspel av kategorin strategi. Hon har även en förkärlek för god mat och nya äventyr och passar på att upptäcka nya platser i världen, samt nya maträtter så fort tid ges. En tur i Borneos regnskogar och en pizza på en kulle i Rom med sin sambo, är några av de tillfällena som betyder mycket för henne.

Varmt välkommen till oss Elin!

• affärskonsult
  • öresundsregionen