Ramavtal förlängt – fortsatt förtroende från Posten

Stretch har nu förlängt ytterligare ett år som ramavtalsleverantör för IT-konsulttjänster till Posten.

– Det nya avtalet är ett kvitto på att det nära samarbetet med Posten, sedan drygt sju år tillbaka, fungerar på ett framgångsrikt sätt. Vi är stolta över det fortsatta förtroendet och ser fram emot att vara en del av Postens utmaningar framöver, säger Andreas Bredenwall, kundansvarig på Stretch.

Postens verksamhet har utvecklats mycket under de senaste åren, framförallt med sammanslagningen till det nya Posten Norden AB. Visionen är att leverera kommunikations- och logistiklösningar i världsklass till nöjda kunder. Och det ställer höga krav på en avancerad IT-miljö.

– Just nu driver vi tillsammans ett flertal spännande projekt med de senaste IT-lösningarna. Posten ligger, som så ofta, i framkant i många avseenden. Därför är det extra roligt att få vara med på deras resa, säger Malin Anjou, VD på Stretch Stockholm.

Det förlängda ramavtalet gäller till början på år 2012.

Andreas Bredenwall har kund- och försäljningsansvar på Stretch och ingår även i företagets koncernledning.  Andreas har arbetat med affärssystem sedan 1997, främst i USA och Sverige. I USA arbetade han bland annat på ett startup i Silicon Valley. Han satt även med i styrelsen för svensk-amerikanska Handelskammaren i San Francisco. andreas.bredenwall@stretch.se 070 219 25 23

Malin Anjou är VD för Stretch Stockholm AB. Malin har varit med och byggt upp Stretch sen 2003 och har varit aktiv som konsult och ledare i IT-branschen sedan 1993. Hon har även drivit komplexa program och förändringsprojekt inom affärssystem, och i olika former agerat strategisk rådgivare. malin.anjou@stretch.se 070 549 61 30

• affärssystem
  • affärer
  • it-konsult
  • it
  • konsultbranschen
  • sap
  • ramavtal
  • posten

It-konsultföretaget Stretch arbetar med affärssystemet SAP i kombination med andra ledande affärslösningar. Stretch erbjuder expertis inom integration, säkerhet, analys, användarvänlighet och processtöd genom enhetliga och effektiva system.
Stretch grundades år 2002. Koncernen består av fem bolag med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Köpenhamn och Oslo med sammanlagt drygt 100 medarbetare.

Andreas Bredenwall, andreas.bredenwall@stretch.se 070 219 25 23
Malin Anjou, malin.anjou@stretch.se 070 549 61 30