Granngården bästa kundklubb 2014!

Vi frågade medlemmarna i 47 svenska kundklubbar vem som har årets bästa kundklubb. Vinnare med flest röster i vår Facebook-tävling är:

Granngården måste vinna eftersom de har en himla bra kundklubb… Bra erbjudande och kunnig personal i de butiker jag handlar. Alltid trevligt bemötande och service… Själva klubben har bra bonussystem som kan utnyttjas på valfria varor – et stort plus!

En nöjd kund

De viktigaste resultaten från vår Facebook Studie: Varje 3rd medlem menar “VIP” är viktigt. 60% uppgav -BONUS som anledning att vara medlem i en kundklubb. 94% svarade att medlemskapet i en kundklubb spelar en mycket viktig roll i valet av butik. Medlemskapet öppnar dörren till kunden för klubbarna – klienten ger permission att ta emot e-post och sms – men kommunikationen måste vara relevant!

Vi ser redan fram emot tävlingen om Årets Kundklubb 2015, som startar i augusti och hoppas på så mycket stöd från de svenska kundklubbar som förra året!

• årets kundklubb
  • kundklub