STS satsning på Transportkyla norr fortsätter!

Från och med maj månad utökar STS med dygnet runt jour för transportkyla i Umeå som nu blir en komplett verkstad för multibrand transportkyla. Våra mycket erfarna kylmekaniker Lennart och Sonny är alltid redo att hjälpa våra kunder med förebyggande service eller akuta problem dygnet runt. Hos STS i Umeå kan vi hjälpa till med åtgärder på alla typer av kylaggregat och tillhandahåller reservdelar till ThermoKing, Carrier, Hultstein, Lumikko, Mitsubishi, Schmitz S.KO, och Krone Celsineo.

Kyljouren i Umeå når du på telefon 076-6770551 mellan kl 16.00-07.00 veckodagar samt 24 timmar helg och röda dagar. Ordinarie växelnummer 090-17 80 00 gäller mellan 07.00-16.00 vardagar. Om du är intresserad att teckna serviceavtal på ditt kylaggregat så är du välkommen att kontakta verkstad för att få en mycket förmånlig offert. STS kommer inom kort fortsätta satsningen på transportkyla både i region Luleå och Sundsvall.

• Nya produkter, tjänster

• #jourverksamhet