STS Service Sales Team

”Jag är mycket stolt över att kunna säga att vi på STS nu har skapat ett tydligt dedikerat team, med en enda uppgift, att skräddarsy anpassade servicelösningar för våra kunder. Vi vill veta och förstå vad det är som gör våra kunder bekymrade, vad som gör att de ibland sover dåligt om natten och vad vi kan göra för att ändra på det. Vi på STS har ett väldigt tydligt uppdrag gentemot våra kunder, och det är att se till att deras fordon rullar och drar in pengar och att de är tillgängliga när de behövs”, säger Stefan Klingberg, VD på STS.

”Vi lanserar nu STS Service Sales Team, bestående av Morgan Lindell, som förutom sin roll i teamet även är chef för vår verkstad i Malmö. Morgan har en lång bakgrund som säljare och har drivit egna företag; så han vet vad som kan vara källor för oro och vad man kan göra åt det. I teamet ingår också Tommy Johnsson, som även är marknadschef och ansvarig för affärsutveckling inom STS”, säger Stefan Klingberg.

”Jag har även glädjen att kunna informera om att vi rekryterat ytterligare en resurs till teamet, i början på januari anslöt Tony Wahl. Tony är välkänd i vår bransch och har jobbat som säljare i större delen av sitt yrkesverksamma liv, varav de 10 senaste åren som Sales Account Manager på TIP Trailer Services. Tony kommer att bli en stor tillgång i teamet med sin långa erfarenhet, sitt omfattande nätverk i marknaden och med de redan inarbetade relationerna till många av de ledande transport- och logistikaktörerna på den svenska marknaden. Välkommen till STS-familjen Tony!”, avslutar Stefan Klingberg.

Oavsett om du är kund hos STS idag eller om ni är ett åkeri där ni funderar på hur STS skulle kunna hjälpa Er är ni välkomna att boka in ett förutsättningslöst möte med Tony, Morgan eller Tommy. Vi har verkstäder ifrån Malmö i söder till Luleå i norr; så vi kommer till Er oavsett vart ni är; kunden kommer alltid först på STS.

Kontaktuppgifter:

Region Norr - Tony Wahl: 0704 - 95 41 17, e-mail tony.wahl@ststrailerservice.se

Region Syd - Morgan Lindell: 0704 - 95 41 24, e-mail morgan.lindell@ststrailerservice.se

Key Account - Tommy Johnsson: 0704 - 95 41 30, e-mail tommy.johnsson@ststrailerservice.se

• Nya produkter, tjänster

STS är Skandinaviens största oberoende verkstadskedja som servar och reparerar tunga lastbilar och släp. STS ledningssystem är certifierat enligt ISO:9001 och ISO:14001. Vi har verkstäder ifrån Malmö i söder till Luleå i norr med klassledande tillgänglighet och flexibilitet. Vi är auktoriserade för MAN samt DAF på många av våra verkstäder; men vi jobbar med samtliga lastbilsmärken. Vi innehar ackreditering för att utföra service och kalibrering av färdskrivare och alkolås, samt att släcka 2:or mm. På trailer/släp har vi expertkompetens på samtliga av våra verkstäder och är auktoriserade för KRONE, Schmitz, Kässbohrer, Ekeri, Kel-berg mm. Vi har hög kompetens på axlar och är servicepartner för BPW, SAF, Gigant, Krone samt Schmitz mm. Vi är även auktoriserade för Wabco, Knorr och Haldex. Bakgavellyftar är ett annat expertområde där vi är auktoriserade för Zepro, D´hollandia och Bär-Cargolift. Vårt fokus är först på kundens problem och sen på utrustningen. Saknar vi kompetens eller auktorisation på något område så är vårt fokus alltid på att lösa det.

Therese Berggren

Presskontakt Projektledare & kommunikatör 070 - 381 57 92