Pressmeddelande -

Succé för Nordens nya mässa för skönhet, mode och livsstil. Stureplanskliniken på Attitide

26-27 november hölls livsstilsmässan Attitude för första gången i Kistas mässhallar och attraherade en stor publik.

Förutom Stureplanskliniken fanns kända namn som modeskaparen Lars Wallin och Orrefors, samt många andra inspirerande mode- och skönhetsmärken på plats.

I Stureplansklinikens monter samlades många för att se demonstrationer av skönhetsbehandlingar som peeling, fillers Restylane, botox Azzalure och tandblekning med BrilliantSmile.

Stureplansklinikens VD och grundare Dr Pyra Haglund fanns på stora scenen under både lördagen och söndagen där hon höll uppskattade föreläsningar om "Naturlig skönhet och skönhetsideal".

Stureplanskliniken är ledande i Skandinavien inom lättare estetiska medicinska behandlingar och har kliniker i Stockholm, Göteborg, Helsingborg, Malmö och Köpenhamn.

För mer information, kontakta marknadsassistent Susanne Eriksson, 08-52245752, susanne.eriksson@stureplanskliniken.se

• Medicin, läkemedel

• stureplanskliniken
  • pyra haglund
  • attitude stockholm
  • attitude stockholm 2011
  • attitude stureplanskliniken
  • skönhetsmässa

• Malmö

Stureplanskliniken är ledande i Skandinavien inom estetisk laserkirurgi och icke-kirurgiska estetiska behandlingar, även kallat minimalt invasiva procedurer, och har kliniker i Stockholm, Göteborg, Helsingborg, Malmö och Köpenhamn. Vi erbjuder vetenskapligt dokumenterade behandlingar som laser, Restylane, Macrolane, Botox, Carboxy therapy, tandblekning och kemisk peeling. Vår filosofi är att göra lättare, vårdande behandlingar där vi bevarar och lyfter fram din skönhet istället för stora plastikoperationer.