Vi gjorde det igen - Stureplanskliniken udnævnt som Super Company 2010

Den svenske businessavis Veckans Affärer og PAR har for sjette år i træk udpeget dette års Super Company, baseret på kriterier, herunder vækst, overskud, kapitalstruktur, og konkurrenceevne i deres respektive brancher. Stureplanskliniken som blev Super Company i 2009 er nu igen blevet en af dette års Super Companies.

”Super Companies er succes maskiner, "siger Per Weidenman, chefanalytiker i PAR. Super Companies har skabt 20 procent af den samlede andel af nye arbejdspladser over de seneste ti år.

Super Companies er en eksklusiv gruppe. I år kvalificerede kun 353 virksomheder sig, ud af de 250 000 eksisterende virksomheder. For at blive udvalgt handler det ikke kun om høj og stabil vækst - det kræver langsigtet salgsvækst sammen med konsekvent rentabilitet og en levedygtig ressource- og finansieringsstrategi.

27 oktober samledes Super Companies i Stockholm for at modtage et diplom. På scenen blev fire Super Entrepreneur interviewet: Pyra Haglund, direktør Stureplanskliniken, Johan Greiff, direktør Elib, Moon-Suck Song, direktør Panagora Room og Christopher Bjercke, direktør Hunky Dory. Se også interviewet med Pyra Haglund på WebTV ved at klikke her.

Andelen af Super Companies med kvindelige direktører er i gennemsnit 8%, her i blandt Stureplanskliniken. På dette års Super List, er det indenfor brancherne Service, Sundhed & Uddannelse og Dagligvarer at man som helhed ser flest kvinder i direktør-stillinger.

Stureplanskliniken er førende i Skandinavien indenfor medicinsk æstetiske behandlinger, såkaldt minimalt invasive behandlinger og har klinikker i Stockholm, Göteborg, Helsingborg, Malmö og København. Stureplanskliniken er vokset hvert år siden 2002 og har ikke set nogen afmatning i løbet af recessionen, tværtimod. Markedet for den æstetiske medicin vokser i hele den vestlige verden og især indenfor segmentet minimalt invasive behandlinger. Stureplanskliniken er profileret i segmentet, der vokser mest.

For yderligere information, kontakt
Marketing Assistant Susanne Eriksson, +46 8 52 24 57 52,
susanne.eriksson @ stureplanskliniken.se

• Medicin, läkemedel

• macrolane
  • tillväxtföretag
  • ökad lönsamhet
  • body-jet
  • fettransplantation
  • stureplanskliniken
  • pyra haglund
  • företagsexpansion
  • bröstförstoringar

• Malmö

Stureplanskliniken är ledande i Skandinavien inom estetisk laserkirurgi och icke-kirurgiska estetiska behandlingar, även kallat minimalt invasiva procedurer, och har kliniker i Stockholm, Göteborg, Helsingborg, Malmö och Köpenhamn. Vi erbjuder vetenskapligt dokumenterade behandlingar som laser, Restylane, Macrolane, Botox och kemisk peeling. Vår filosofi är att göra lättare, vårdande behandlingar där vi bevarar och lyfter fram din skönhet istället för stora plastikoperationer.