Erik Nissen Johansen talar på TopHotelProjects World Tour i Berlin

Nyhet   •   Nov 29, 2016 10:26 CET

Erik Nissen Johansen, grundare och kreativ ledare på Stylt Trampoli, kommer att föreläsa på TopHotelProjects World Tour i Berlin på torsdag 1 december.  TopHotelProjects World Tour är en serie nätverks- och inspirationsmöten som syftar till att koppla ihop den globala hospitalitybranschen med lokala leverantörer. Tidigare evenemang i serien har hållits i Miami, Singapore, Dubai, New York och London.

Erik är en eftersökt föreläsare både internationellt och här hemma. Han har föreläst bl.a på Cornell School of Hospitality, och medverkat i TedX.

Hans föreläsningar (på svenska, engelska eller norska) är främst riktade mot hotell- och restaurangindustrin, men är intressanta för alla som jobbar med detaljhandel eller turism, marknadsföring, spa och välbefinnande, arkitekter - kort sagt alla som vill lära sig mer om hur strategiska koncept kan skapa starka, lönsamma företag. Föreläsningen kan anpassas till alltifrån en kort 20-minutersdos av inspiration till interaktiva workshops över flera dagar.

Läs mer och boka på stylt.se.

Kommentarer (0)

Kommentera

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/se/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.