+Sickla Collection presenterar produkt #2: Dramaten av Paul Lafayette

Succén med +Sickla Collection fortsätter. Efter den lyckade lanseringen med den första produkten i april, parfymen Citrus Aquatic Floral, kommer nu nästa produkt: Dramaten. Sickla Köpkvarter fortsätter överraska sina besökare och nu på torsdag den 14:e maj kl 15.00 släpps Dramaten, en specialdesignad shoppingvagn av designern Paul Lafayette.

+Sickla Collection består av åtta specialdesignade produkter som inte finns ute till försäljning. Dramten är den andra produkten som släpps i + Sickla Collection. Det enda sättet att komma över produkterna är att vara första handlande kund på en viss dag och klockslag. Det krävs en prestation av kunden, men oavsett vad eller hur stort belopp kunden handlar för så får hon eller han denna gåva. Produkterna är trendiga, användbara och passar de flesta. Varje utgåva finns endast i 200 exemplar. +Sickla Collection släpps en gång per månad under 2009.

"Den första produkten i kollektionen blev en stor succé. Vi hade besökare som enbart kom hit för att vara första handlande kund och få parfymen som gåva" säger Anette Persson, marknadsansvarig i Sickla Köpkvarter. Hon fortsätter "Dramaten som är vår andra produkt i +Sickla Collection, är vi mycket stolta över. Den är både snygg och funktionell".

Release 14 maj +SICKLA COLLECTION: Dramaten.

Nu kan du frakta dagens inköp med stil. Vår snygga "dra-maten" är speciellt framtagen för + Sickla Collection av designern Paul Lafayette, som tröttnat på att kånka hem alla tunga kassar efter butiksrundan. Shoppingvagnen, som bara tillverkats i 200 exemplar, går lika bra att ha i bakluckan på bilen för att sedan använda den när du strosar om kring i vårt köpkvarter. Ett av exemplaren kan bli din om du är den första betalande kunden i någon av våra butiker, restauranger eller caféer den 14 maj efter klockan 15.00. Lycka till!

Stå redo den 14 maj kl 15.00 för den åtråvärda Dramaten.

För mer information om Sickla Köpkvarter, vänligen kontakta Atrium Ljungberg:

Anette Persson,  Marknadsansvarig, M: 073 031 88 31

E: anette.persson@atriumljungberg.se

Mattias Celinder, Marknadsområdeschef, M: 073 028 59 85

E: mattias.celinder@atriumljungberg.se

För ytterligare information och intervjuförfrågningar, kontakta Event & PR-byrån Subito:

Mia Jorpes, T: 08-506 511 05, M: 070 722 43 13, E: mia.jorpes@subito.nu