SUPRA NiTRO HD Voice - nu hos Telenor Stores

SUPRA NiTRO HD Voice - nu hos Telenor Stores

SUPRA NiTRO hörlurar med stöd för HD Voice finns nu ute hos Telenor Stores.

HD-voice är ett nytt och bättre sätt att hantera samtal i 3G-nätet och går att använda i Telenors nät i hela landet.

"Valet av Telenor som återförsäljare och operatör var enkel. De har ett utmärkt nät, bra kundservice och trevliga butiker. Vår spjutspetsteknologi lämpar sig väl i deras mobilnät", säger Peter Romefors, kvalitétschef på SUPRA.

Samtliga abonnemang hos Telenor stöder HD-voice och behöver ingen aktivering utan samtalen ges automatiskt i HD-voice-kvalitet om det är möjligt.

För mer info: http://www.telenor.se/privat/kundservice/mobiltelefoner/hd-voice.html

SUPRA NiTRO har stöd för HD Voice och är kompatibel med Apple iOS, Android, Windows-baserade smartphones. Allt i en och samma produkt vilket gör NiTRO unik!